romea - logo
23. ledna 2020 (čtvrtek)
svátek má Zdeněk
Loading
rozšířené vyhledávaní

Reklama

Server Parlamentní listy je odborníky řazen mezi dezinformační weby (Koláž: Romea.cz)
Server Parlamentní listy je odborníky řazen mezi dezinformační weby (Koláž: Romea.cz)

Dezinformační weby přijdou o peníze z reklamy. Klienti Seznamu si můžou zvolit, že na nich nechtějí inzerovat

14.1.2020 13:22 Reklamní systém od Seznamu Sklik.cz umožňuje svým klientům filtrovat zobrazování jimi zadané reklamy na dezinformačních webech. Zároveň tento systém stále aktualizuje počet lživých webů tak, aby odpovídal aktuálnímu stavu na internetu. Informuje o tom server DeníkN.cz.  celý článek

R- mosty nabízí zdarma kurz na téma vzdělávání romských dětí

Vzdělávání romských dětí může mít svá specifika, R-Mosty zdarma nabízejí specializovaný kurz

9.11.2018 13:44 Pražská organizace R-Mosty nabízí všem učitelům a dalším pedagogickým pracovníkům ze škol i z neziskové sféry poslední dva běhy kurzu zaměřeného na specifika práce s dětmi z romského sociokulturního prostředí. Termíny konání jsou 29. a 30.11. v Brně a 6. a 7.12. v Praze.  celý článek

Odhozené tričko s nápisem

Ústavní soud: Kampaň "Měl jsem se líp učit!" byla pokleslá stála na protiromských rasových předsudcích a stereotypech

14.9.2018 16:47 Ústavní soud (ÚS) definitivně potvrdil pokutu 60.000 korun za reklamní kampaň, která v roce 2009 oblékla romské kopáče v centru Prahy do triček s nápisem "Měl jsem se líp učit!" Pokutu dostala agentura Underline, která kampaň připravila pro provozovatele webu www.skoly.cz. Reklama byla podle ÚS pokleslá, stála na rasových předsudcích a stereotypech. Stížnost firmy Underline proto odmítl jako zjevně neopodstatněnou, zjistila ČTK z usnesení v databázi soudu. Na neetickou kampaň v roce 2009 jako první upozornil server Romea.cz.  celý článek

R- mosty nabízí zdarma kurz na téma vzdělávání romských dětí

NABÍDKA: Vzdělávání romských dětí může mít svá specifika, R-Mosty zdarma nabízejí specializovaný kurz

1.7.2018 13:15 Vzdělávání romských dětí může mít svá specifika, R-Mosty zdarma nabízejí specializovaný kurz  celý článek

Reklama módní firmy H&M s rasistickým podtextem

Společnost H&M podle matky chlapce s mikinou "nejvíc cool opice v džungli" není rasistická

17.1.2018 12:27 Módní společnost H&M se omluvila za fotografii malého chlapce, kterou před nedávnem zveřejnily. Podle matky chlapce se však nejedná o rasismus. Na fotografii měl na sobě tmavý chlapec mikinu s nápisem „Nejvíc cool opice v džungli“.
 celý článek

Rasistická reklama módní firmy H&M

H&M se omluvila a stáhla urážlivou rasistickou reklamu. Akcie firmy klesly na devítileté minimum

10.1.2018 22:40 Módní firma H&M stáhla ze svého webu fotografii tmavého chlapce s mikinou, na které byl nápis "Nejvíc cool opice v džungli" a veřejně se za ní omluvila. Udělala tak poté, co se fotografie objevila na sociálních sítích a strhla se pod ní lavina odsuzujících komentářů o tom, že je firma rasistická.   celý článek

Leták obchodního řetězce Lidl

Vymazání křížů v letácích Lidlu lituje i vedení firmy v Německu

5.9.2017 21:15 Lítost nad tím, že na reklamních letácích diskontu Lidl na "řecký týden" byly vyretušovány kříže z kopulí ortodoxních chrámů na řeckém ostrově Santorini, vyjádřilo dnes vedení firmy v německém Neckarsulmu.  celý článek

Dezinformační rasistické servery (koláž: Romea.cz)

Dezinformační weby, které šíří nenávist si mohou vydělat desítky milionů ročně na reklamách

30.8.2017 10:15 Podle nově zpracované analýzy nadace Open Society Fund Praha (OSF) si weby, které šíří nepravdivé a dezinformační zprávy mohou na internetových reklamách vydělat mezi 23 až 32 milionů korun ročně. Na těchto webech se objevují i reklamy na známé světové značky.  celý článek

Dezinformační rasistické servery (koláž: Romea.cz)

Rozhodnutí Seznamu omezit dezinformačním webům příjmy z reklam vetováno. Portál prý nechce určovat objektivnost

10.8.2017 16:22 Seznam.cz dnes změnil jen pár dní staré rozhodnutí omezit příjmy z reklam na takzvaných dezinformačních webech. Jak jsme informovali nedávno, firma chtěla původně znemožnit zobrazování reklam ze svého programu Sklik na serverech, na kterých se objevují lživé či zkreslené informace.  celý článek

Foto z reklamy slovenské firmy na oblečení

Model tmavé pleti vyvolal na Slovensku rasistické komentáře

8.2.2017 12:30 Nenávistné komentáře na sociální síti vyvolala reklama jedné slovenské firmy na sportovní oblečení, která jako modela angažovala muže tmavé pleti.  celý článek

Leták Lidlu. (FOTO: Lidl)

Senegalského modela z letáku Lidl si pro reklamní kampaň v ČR vybrala společnost dovážející mobily

6.2.2017 16:38 Na kauzu senegalského modela Alpha Dia v letáku obchodního řetězce Lidl, kterou v ČR vyvolalo množství rasistických komentářů na Facebooku, navázala ve své nové reklamní kampani společnost Lion Mobile. Ta do ČR dováží telefony Xiaomi. Pro titulní tvář své reklamní akce si společnost vybrala právě model Alpha dia. Na přibývající rasistikcké reakce upozornil např. server MoneyMag.cz.  celý článek

Leták Lidlu. (FOTO: Lidl)

Mezinárodní ostuda pro české rasisty kvůli černošskému manekýnovi. Ten je šokován

7.1.2017 21:38 Kauza černošského modela v letáku mezinárodního obchodního řetězce Lidl, kterou v České republice vyvolalo několik rasistických komentářů na Facebooku, přitáhla pozornost médií v řadě evropských zemích, mimo jiné na Slovensku, v Maďarsku či v Německu. Donesla se i ke zmíněnému manekýnovi, který žije v Hamburku.  celý článek

Pobočka České spořitelny v Benátkách nad Jizerou

Česká spořitelna stáhla svou reklamu z dezinformačních webů, ty tak přišly o peníze z inzerování

14.12.2016 15:30 Česká spořitelna stáhla svou reklamu z dezinformačních webů, které zpravidla uvádí své čtenáře v omyl nebo velmi často informace zkreslují.  celý článek

(FOTO: Archiv filmařů)

Autobus polepený reklamou na Osvětim. Měla lákat ve skutečnosti nebo jen ve filmu?

19.8.2016 16:34 Autobus s nápisy „Pojeďte do Osvětimi“, „Výlet za emocemi“ nebo „Arbeit macht Frei“ láká turisty na výlet do Osvětimi – a budí mnoho emotivních reakcí. Majitelem nevkusně polepeného autobusu je Svatopluk Strava z Blučiny na Brněnsku, jehož firma pořádá zájezdy do Osvětimi, a od které si vozidlo zapůjčili filmaři kvůli natáčení filmu Víta Klusáka.  celý článek

Na pulty míří kefír s Hitlerem, podpořit má Paměť národa. Nevkusné, urážka obětí holocaustu, zaznívá kritika

20.5.2016 19:45 V České republice by se měl začít prodávat mléčný nápoj Kefírer, "Vůdce mezi Kefíry". Na obalu by měl být schematicky znázorněný Adolf Hitler. To alespoň tvrdí donedávna anonymní kampaň, která zaplavila sociální média. Část zisku z prodeje nápoje by měla jít na projekt Paměť národa. Podle některých je však takový nápad nevkusný a může urazit pamětníky holocaustu.  celý článek

foto: www.obedyprodeti.cz

videoMŠMT dalo na obědy pro chudé děti 30 milionů, Jiří Mádl natočil spot

22.3.2016 13:40, (ROMEA) Herec Jiří Mádl má po režijním debutu v oblasti hraného filmu čerstvě za sebou též první zkušenost s režií reklamního spotu. Pro projekt Obědy pro děti, za kterým stojí o.p.s. WOMEN FOR WOMEN natočil charitativní klip, do něhož obsadil například Jaroslavu Obermaierovou nebo Václava Neužila.  celý článek

Ilsutrační FOTO

RUBIKON centrum: Kampaň na podporu výkonu alternativních trestů pokračuje

3.3.2016 16:04 Přesvědčit Romy, kterým byl uložen alternativní trest, aby kontaktovali místní středisko Probační a mediační služby, aby se nebáli komunikovat s probačními pracovníky a nevyhýbali se výkonu alternativního trestu. To je cílem kampaně RUBIKON Centra, na jejíž podobě se podíleli sami Romové – romští mentoři i jejich klienti.  celý článek

Ilsutrační FOTO

videoVIDEO: Proč jít zbytečně do vězení? Alternativní trest je šance na změnu

1.2.2016 22:05 Co je to alternativní trest? Co dělat, pokud mi byl uložen? Má nějaké výhody oproti trestu odnětí svobody? Stojí za to alternativní trest poctivě vykonat? Zlepší to nějak moji situaci, můj život? A jakou roli v tom hraje Probační a mediační služba?  celý článek

Akreditovaný kurz pro pedagogy, kteří se setkávají se sociokulturními specifiky romských žáků. (Ilustrační FOTO: Barka Fabiánová)

R-Mosty nabízí kurz o sociokulturních specifikách romských žáků

2.11.2015 8:57 Akreditovaný kurz pro pedagogy, kteří se setkávají se sociokulturními specifiky romských žáků, je vhodný pro všechny pedagogické pracovníky, pro kontaktní pracovníky sociálních služebách, pro pracovníky pedagogicko - psychologických poraden a pro další profese, které při své práci přicházejí do kontaktu s Romy.  celý článek

Jeden z billboardů, který se v září 2015 objevil v ulicích slovenských měst (FOTO: Silvia Krpelanová)

Kampaň, která slibuje Romům plyn zdarma není zřejmě protiromská. Je asi namířena proti populistům

11.9.2015 14:30 Slovenská kampaň, která kromě jiného slibuje Plyn a Elektřinu Romům zdarma je zřejmě zaměřena proti populistům a není protiromsky zaměřená. Vyplývá to z vyjádření společnosti Big Media, které patří billboardové plochy, kde jsou kontroverzní slogany umístěny. O kampani jako první v České republice informoval server Romea.cz.  celý článek

1 | 2 | »



..
romea - logo