V Chodově u Sokolova otevřeli ve vyloučené lokalitě komunitní stan

V sociálně vyloučené lokalitě Železný dvůr v Chodově u Sokolova byl ve čtvrtek slavnostně otevřen komunitní stan. Stan vznikl v rámci projektu zaměřeného na zaměstnanost a bude podle Emila Voráče, ředitele organizace Khamoro, sloužit k setkávání klientů využívající služby organizace.
"Stan bude sloužit dětem, různým přednáškám a akcím, které budeme pořádát," uvedl pro server Romea.cz Emil Voráč s tím, že lokalita Železný dvůr je největší vyloučenou lokalitou v Karlovarském Kraji. Nezisková organizace Khamoro o. p. s je jedinou organizací, která má komunitní stan přímo v lokalitě.
"Stan je vybaven stoly a lavičkami a v zimním období bude vytápěný, takže ho bude možné využívat i v nepřiznivém počasí," dodal Voráč.
Organizace Khamoro zakoupila stan z projektu Evropské Unie s operačního programu zaměstnanost.
Kam dál:
- Saste Roma - Zdraví Romové: Průměrný věk dožití u Romů je 57 a u Romek 65 let. Projekt se zaměřuje na zdraví populace v sociálně vyloučených lokalitách
- Ghetto festival na litvínovském sídlišti Janov: Rapeři, čardáš a graffiti
- Roman Máca: Dezinformátoři jsou jako prodejci předražených hrnců
- Vláda navrhuje zpřísnit pravidla pro dočasnou ochranu uprchlíků z Ukrajiny
- Jurečka se opravil: Příspěvek 5000 Kč na dítě bude do ročního příjmu rodiny 1 milion Kč hrubého
- Vláda chce dát 5000 Kč na dítě domácnostem s příjmem do 1 milionu korun čistého
- Pět obcí na Slovensku se zapojilo do evropského sociálního projektu. Svépomocná výstavba pomůže s bydlením i uplatněním na trhu práce
- Zmocněnec pro romské komunity bude na Slovensku koordinovat využívání peněz z EU určených na inkluzi
- V kostele v pražských Holešovicích se lidé rozloučili s Pavlínou Radlovou z organizace R-mosty
- David Beňák skončil na pozici ředitele Agentury pro sociální začleňování, odchází na pozici ředitele odboru sociální integrace na MPSV
- Životní a existenční minimum se zvýší od dubna o deset procent
- Nová škola: Nový projekt pomůže školám v Krásné Lípě a ve Šluknově v motivaci sociálně znevýhodněných žáků a komunikaci s nimi i jejich rodiči