Romea.cz     1. srpna 2010       www.romea.tv     skola.romea.cz    burzaprace.romea.cz    www.kervareso.cz    antidiskriminace.romea.cz           CHAT
   Domácí   |  Zahraniční   |  Kultura   Sport  |  Komentáře  |  Rozhovory  |  Audio  |  Povídky  |  Romano voďi  |  On-line rozhovory  |  Odkazy  |             
Romea.cz - Komentáře

KOMENTUJETE ČLÁNEK:
Krajská rada karlovarských Romů požaduje zastavení financování proromských projektů
Karlovy Vary, 25.1.2010 10:21, (ROMEA)

V sobotu 23. ledna se uskutečnilo v sídle Romského kulturního a informačního centra v Karlových Varech první letošní zasedání Krajské rady karlovarských Romů. Server Romea.cz zveřejňuje v plném znění.
celý článek
Každý diskutující musí dodržovat PRAVIDLA DISKUZE SERVERU Romea.cz. Moderátoři serveru Romea.cz si vyhrazují právo bez předchozího upozornění mazat nevhodné příspěvky či jejich části nebo zablokovat přístup do diskuze tomu, kdo opakovaně tato pravidla porušuje.

CHCETE SI JEN TAK POKLÁBOSIT? NAVŠTIVTE NÁŠ CHAT!

 Komentáře k článku
Pro savore (Ladislav Bílý - 26. 01. 2010, 09:27:56)
IP: 90.176.201.xxx, vlajka Czech Republic - Bradlec

jelikož o to asi sám Barközi nestal. Osobně jsem mu nabízel pomoc, měl se ozvat, neozval.
Otázka pro KRKR (Savore - 26. 01. 2010, 00:01:04)
IP: 94.113.142.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Proč se krajská rada karlovarských Romů nepostavila za martina barkociho?? proč to museli udělat gádžové a romea až z prahy?
Pro DHR (Ares - 25. 01. 2010, 23:58:28)
IP: 77.48.180.2xxx, vlajka Czech Republic - Olomouc

Taky díky za debatu a dobrou noc :-).
Ares (D.H.R Drahomír Radek Horváth - 25. 01. 2010, 23:55:20)
IP: 89.102.40.7xxx, vlajka Czech Republic - Decin

Pokud váš názor je, že těch organizací je hodně, výsledky nejsou vidět a není pořádná kontrola nad tím, jak efektivně nakládají s penězi, tak ve sporu nejsme

Takhle nějak. :-)

Tady jak to tak pozoruji jsou ve fázi plánování druhé vlny na základě těch výstupů, ale zejména zeštihlují soc. projekty....Finanční krize naprosto všude i na úřadě...:-(
Takže děkuji za názor a rád jsem si s Vámi zaťukal do klávesnice. Musím již spat.:-)
Pro DHR (Ares - 25. 01. 2010, 23:24:21)
IP: 77.48.180.2xxx, vlajka Czech Republic - Olomouc

Z minulého příspěvku jsem si nějak vymazal pozdrav :-). Takže ještě opožděně: Zdravím, jak se tam na severu máte.

„Je to chybou a neschopností těch Romských NNO, nebo je v tom neco jiného.“ Já si nemyslím, že ten menší počet čistě romských NNO je jejich neschopnost. Podle mě je to přirozený důsledek podstaty Romského problému. Nevím o žádném dílčím problému, který by měli Romové a současně ho neměli i Češi (drogy, dluhy atd.). Takže i bez Romů tu vždy budou organizace zaměřená na dané problémy (např. K-centrum u drog). Romové nemohou vytvořit vlastní paralelní síť takových služeb. Tam kde tvoří větší skupiny, mohou vytvořit několik specializovanějších organizací, tam kde jich méně, maximálně jednu zastřešující. Proto si myslím, že bude vždy mnohem více white organizací, které pracují ale nejen s Romy, než čistě Romských organizací.

„V žádném případě se s Vámi nechci dát do virtuálního křížku, ale prostě ten názor na situaci mám zřejmně totožný s V.S. a L.B.“ Pokud váš názor je, že těch organizací je hodně, výsledky nejsou vidět a není pořádná kontrola nad tím, jak efektivně nakládají s penězi, tak ve sporu nejsme :-).
Lone star :-) (D.H.R Drahomír Radek Horváth - 25. 01. 2010, 23:03:24)
IP: 89.102.40.7xxx, vlajka Czech Republic - Decin

Komunističeskoj partaj sovětskovo sajuza byla jen o uživatelích

KPSS zmiňovaná je sinchron mezi zadavateli-provozovateli-uživateli. Koordinace ve skupině atd. , nejsem členem tak co Ti tu vůbec vysvětluji...:-)))))
" Sajůz něrušimnyj respublik svabodnýj, splatíla na vjéky velikaja rus, da zdrastvujet sozdan da volej narodov jedinýj magůčij sovětskyj sajůz"
KPSS (Lone Star - 25. 01. 2010, 22:54:45)
IP: 217.197.36.xxx, vlajka Czech Republic - Albrechticky

to je "Komunističeskaja partija Savětskovo Sajuza"? :-D)
(Ares - 25. 01. 2010, 22:16:56) (D.H.R Drahomír Radek Horváth - 25. 01. 2010, 22:40:18)
IP: 89.102.40.7xxx, vlajka Czech Republic - Decin

Myslel jsem skutečně KPSS a defakto skupinu o 17. členech a jedno dětské centrum kamarád ( pan M.G.). Do finacování nevidím to je jistě pravda a ten záběr těch ostatních členů je širší, ale Vy víte o čem hovořím. Je to chybou a neschopností těch Romských NNO, nebo je v tom neco jiného. Vdyť jsme o tom spolu již mluvili a tak nemá cenu takto veřejně počítat, když víte s vlastní praxe, že těch ryze romských NNO není dostatek a těch ostatních je přebytek. Kdyby to všechno bylo tak funkční a efektivní jak ČESKÝ ZÁPAD o.s. tak to nepitvám, ale i přes to, tech aut co by se muselo darovat ...:-) a 14 zaměstnanců na 80 klientů je celkem zajímavé. No nás v K-centru bylo 5 a klientů 500....Již jsem vám říkal osobně , že terénní pracovník do každé rodiny toho mc nezmění jen bude potřeba na výplaty těchto. V žádném případě se s Vámi nechci dát do virtuálního křížku, ale prostě ten názor na situaci mám zřejmně totožný s V.S. a L.B. .... Čísla celorepobliková nemám k dispozici, nejsem Gabal.....
Tak Samueli (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 22:39:47)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

i ty kujóne, ty se nám začíníš vybarvovat. Nějak podezřele jsi začal psát srozumitelně. Tak s pravdou ven a honem....jak to je.
(rotew - 25. 01. 2010, 22:37:05)
IP: 84.242.104.xxx, vlajka Czech Republic - Mezibori

Co to plácáš kikino? :-)
Už zase lžeš?
Samueli, emigrante vzdej to a omluv se České republice, že jsi jí pomlouval a pak ti dám pokoj.
rotew ja nevim kdo znas si zmenil nick (SAMUEL - 25. 01. 2010, 22:32:41)
IP: 212.129.94.xxx, vlajka Ireland - Dublin

Ze ty pusa neodpadne ty lzes zacal si menit nick a prisel jsem na tebe jsou zde svetkove ROMEA TE ODHALILA DAV KODL A DALSI, podvodnuku napis ze to neni pravda.chces okopirovat,
samueli je konec rasismu (rotew - 25. 01. 2010, 22:27:23)
IP: 84.242.104.xxx, vlajka Czech Republic - Mezibori

Už nelži kikino ano? :-)
Lež má krátké nohy.
Víme o tobě všechno! :-) i to co není pravda :-)
Ladislave samuel pořád jen lže a lže: (rotew - 25. 01. 2010, 22:24:59)
IP: 84.242.104.xxx, vlajka Czech Republic - Mezibori

KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN ( - 10. 12. 2009, 22:16:04)
IP: 212.129.92.xxx, vlajka Ireland - Dublin
KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN. PORUŠENÍ PRAVIDLA Č. 2. vaše IP adresa byla za vulgární rasistické nadávky zablokována.

KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN (Martin luter king,,§ - 11. 12. 2009, 11:12:35)
IP: 212.129.88.xxx, vlajka Ireland - Dublin
KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN. PORUŠENÍ PRAVIDLA Č. 1. Váš zákaz diskutovat na Romea.cz za včerejší rasistické nadávka nadále trvá!

KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN (SAMUEL - 12. 12. 2009, 13:09:51)
IP: 212.129.88.xxx, vlajka Ireland - Dublin
KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN. PORUŠENÍ PRAVIDLA Č. 2. Váš zákaz diskutovat na Romea.cz za rasistické nadávky stále trvá, každá další vaše IP adresa bude zablokována. Váš e-mail s omlouvou jsme obdrželi, o dalším postupu budete informován. Nyní však stále zákaz trvá!

----------------
Jednoho dne se stal zázrak! Samuel přestal lhát! :)))))


M CHA CHA DEJ POKOJ LAKA NEJSEM ZATIM S TEPLIC NEDEJ BUCH. (SAMUEL - 25. 01. 2010, 22:24:56)
IP: 212.129.94.xxx, vlajka Ireland - Dublin

( - 25. 01. 2010, 22:23:38)
IP: 88.86.111.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

Samueli, ty seš snad vymyšlenej:) Něco takovýho jsem neviděl.
Samuel (M - 25. 01. 2010, 22:22:16)
IP: 85.71.172.1xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Laska nehnevana, neni milovana!!!
ladislav bily (SAMUEL - 25. 01. 2010, 22:20:59)
IP: 212.129.94.xxx, vlajka Ireland - Dublin

Ahoj opravdu mu nic mepisi ani nepomluvam ceskou rep,porad my pise ze jsem emirgrant on se domne asi bochnul,liby\ se mu muj nick,
cenzor (rotew - 25. 01. 2010, 22:16:57)
IP: 84.242.104.xxx, vlajka Czech Republic - Mezibori

Prosím cenzora ať vymaže emigranta Samuela Pořád pomlouvá Českou republiku. To, že pomlouvá mě mi vůbec nevadí.
Pro DHR: (Ares - 25. 01. 2010, 22:16:56)
IP: 77.48.180.2xxx, vlajka Czech Republic - Olomouc

U vás 15:1? Teď si to nevybavuji jistě, pokud si ale pamatuji, tak je tam jediná organizace white, která se věnuje romské problematice, jako hlavní pracovní náplni. Rozjížděli to tam koncem minulého roku. Pokud myslíte složení koordinační skupiny KPSS, tak ta kam spadají Romové má širší záběr, tudíž jsou tam i organizace, které nemají s Romy moc co do činění. A řekl bych, že zbytek lidí je tam z organizací, které by existovaly bez ohledu na Romy (pracák, OSV, školy, CSS apod). Rozhodně ale u vás není 15 organizací, které by „žily z“ Romů.
Samueli nic proti tobě... (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 22:16:18)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

ale to vypadá, že vy dva jste s tí rotew spřátelená dvojice.....jinak to nevidím, vše dělate v souzenění....nejste vy náhodou čuk a geg??
prosim cenzur at vimaze ROTEW Porad namne utoci blokni ho, (SAMUEL - 25. 01. 2010, 22:10:10)
IP: 212.129.94.xxx, vlajka Ireland - Dublin

neda pokoj,
eli mas moje sipatije kazdy rom je u tebe deges, (SAMUEL - 25. 01. 2010, 22:06:59)
IP: 212.129.94.xxx, vlajka Ireland - Dublin

Ty si musela romem zit nebo si snim musela myt ze znas tak as do detajlu priznej se,Minuke si my psala ze nejsi v dana ze mas pritele proc nejsi vdana to je tva vec,
(eli - 25. 01. 2010, 21:24:21) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 21:50:36)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

jestli to mělo paltit mě ten "degeš co tady píše" tak já Vám tedy řeknu pár věci eli...za prvé kdybych byl degeš tak bych psal jako vy....bez gramtiky jako degeš, nejsem tím, jelikož má čeština je aspoň ke čtení. Za druhé kdybych četl články jako vy tak bych byl určitě degeš jelikož jste nic nepochopil a nikdy jste sem žádný váš článek nedal ale já vím proč...A ze třetí, kdybych utekl před sebou jako vy eli do Kanady, tak bych degeš to je pravda ale já jsem pořád na jednom místě tak kde jsme se narodil eli....takže s toho vyplívá, že já degeš nejsem....zkuste se podívat do zrcadla a do svého mozku.
dotace (savore - 25. 01. 2010, 21:45:05)
IP: 94.113.142.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

bavíte se o drobkách, podívejte se právě ted na reportéry čt, kam se hrabou proromské a romské organizace, ve velkém tady krade úplně někdo jiný!!!!!!
to Ares (D.H.R Drahomír Radek Horváth - 25. 01. 2010, 21:42:41)
IP: 89.102.40.7xxx, vlajka Czech Republic - Decin

Předně Vás zdravím :-)
Víte jistě ze své praxe jaký poměr NNO only white/only black co se týče megementu asi tak může být. A ruku na srdce jestli to V.S. přepískl řádově tak stejně to je v tomto romovodu celkem podivně rozdělené. Ač pro Romy tak defakto do rukou těj druhých. Třeba u nás to je cca 15:1 tak nevím jestli je to v pořádku. Pochopitelně, že ten potenciál musí být na jisté úrovni, ale stejně mě trochu smrdí. " Oni si to samy nedokážou kočírovat takže ty finace musíme z ESF čerpat my a ty programy zaštiťovat...." Takovéto věty nepochybně přímo i nepřímo na magistrátech znějí celou zemí jako píseň internacionála :-)
No Já vím, že Vy jste fundovaný více než kdokoliv a máte své info o situaci. Možná je to spíš pro e-mail než takto ....Nechám to na Vás
Pro Suchánek: (Ares - 25. 01. 2010, 21:29:02)
IP: 77.48.180.2xxx, vlajka Czech Republic - Olomouc

Zdravím, přiznám se, že mi to vámi uváděné číslo 5600 přijde naprosto nerealistické. Je někde dostupný seznam? Je to 1 organizace na každých 1800 obyvatel, a když si vezmu jakýkoliv region či město, o kterém mám alespoň trochu přehled, tak to nesedí ani řádově. Nevzal jste seznam všech poskytovatelů sociálních služeb či něco podobného?
(eli - 25. 01. 2010, 21:24:21)
IP: 173.206.226xxx, vlajka Canada - Etobicoke

romove by se mneli starat sami o sebe jako to dela kazdy clovek , a ten clovek co tady porad pise at se zamisli co on udelal v cr o kolik pripravil stat a ted dela chytryho deges.
Pro Lone Star (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 21:13:03)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

to jsou jen finace ze státního ale ještě nadace a EU fondy.
Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 21:00:01 (Lone Star - 25. 01. 2010, 21:03:00)
IP: 217.197.36.xxx, vlajka Czech Republic - Albrechticky

já donedávna taky ne...
ale je to poučné čtení
Pro Lone Star (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 21:00:01)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

suepr to jsem ani nevěděl, že je taková možnost najít dle názvu nebo ičo financování NNO. Není tam ještě ale zahrnut rok 2009.
p. Bílý , nechci. Mně stačí co mám. (emil - 25. 01. 2010, 20:18:14) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 20:46:06)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Ruské zastoupení v zastupitelstvu oficiálně není, neexstuje. Co není se ale může běm několika let změnit.
Ale určitě asi dobře čujete, že lobing je tam veliký. Na druhou stranu musím ale říct, kde by byli K.Vary bez ruských investic a financí.
Milá paní Jano, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 20:46:02)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

kdyby jen u některých tak bych o tom nepsal, je to mnohem horší než si myslíte a je mi velmi líto, že to musím takto napsat.
Ladislav Bílý (Jana - 25. 01. 2010, 20:45:08)
IP: 85.71.18.14xxx, vlajka Czech Republic - Prostejov

vsadím se že ten váš bazén ve Varech bude stavět zase geosan.
CEDR (Lone Star - 25. 01. 2010, 20:44:28)
IP: 217.197.36.xxx, vlajka Czech Republic - Albrechticky

kolik kdo bere dotací ze státního rozpočtu můžete zjistit z CEDR (Centrální evidence dotací ze státního rozpočtu) na stránkách ministerstva financí - viz zde:
http://cedr.mfcr.cz/cedr3i_internet_409/default.aspx?ico=26613573
Pane Suchánku (Jana - 25. 01. 2010, 20:43:41)
IP: 85.71.18.14xxx, vlajka Czech Republic - Prostejov

máte pravdu.Nějak se ten pativ ale začíná vytrácet u některých romů.
Ladislav Bílý (Jana - 25. 01. 2010, 20:12:18) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 20:40:42)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Paní jano to není ono. Výběrové řízení na zakrytý bazen teprve bude.
Emile, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 20:40:11)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

děkuji za odpověď a také dík, že nemáš!
p. Suchánek, vlastně já mám holou, jak říka manželka.. (emil - 25. 01. 2010, 20:35:21)
IP: 89.102.134.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Všechno je manželky. Takže můžete být jist, že nemám ani žádnou proromskou organizaci.
Dobrý večer paní Jano, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 20:34:35)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

Bohu žel, máte pradu, ale záleží na cti pokud neí čest,tak není ani pativ a pativ to bylo v Romském životě a kultuře č.1!
Vlada\ by mnela dotovat romy ty co opravdu poctive makali a prisli o praci , (SAMUEL - 25. 01. 2010, 20:33:17)
IP: 212.129.94.xxx, vlajka Ireland - Dublin

Ale potporavt romy nemakacenkove co nikdy nepracovali a zili jen co jim stat posune do hrnce nic muj nazor, At se romove zde nezloby, ty ktery coruji podvadeji ani vindru at jdou makat zde jsou jeste opravdu slusni romove co opravdu maji narok na poctivosty,
Pane Suchánku (Jana - 25. 01. 2010, 20:23:08)
IP: 85.71.18.14xxx, vlajka Czech Republic - Prostejov

problém je v tom,že se vždycky najdou Romové které budou těm proromským organizacím dělat zed.Takovej pan Kolár(Kotlár) se vždy najde.
Emile, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 20:21:24)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

předem se omlouvá, za můj velmi osbní dotaz, ale napiš co máš? A taky napiš co nemáme my, moc ti děkuji za tvou vstřícnost a přátelský přístup.
p. Bílý , nechci. Mně stačí co mám. (emil - 25. 01. 2010, 20:18:14)
IP: 89.102.134.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Karlovarský magistrát je známý v celé republice, buďte rád, že nejste v zastupitelstu. Co ruské zastoupení v samosprávě?
kodle, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 20:16:30)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

tleskám, velmi dobrá otázka, ale podívej se na ten obsáhleší článek co jsem napsal tam dole a možná se ti rozsvítí.
Jednoznačně (kodl - 25. 01. 2010, 20:12:40)
IP: 88.102.217.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Někteří Romové jsme od vzniku romských organizaci,nikterak nebrali vážně.Jasné že jsme nevěděli a do dnešní doby nic nemohli vědět.Jedno bylo jisté že Romové jsou jen návnada.Jak a kdo chce vysvětlit ty neúspěchy v řešení romské problematiky?Proč se nic nemění v lepší,ale spíše se situace zhoršuje?Jak je možné že údajné řešení romské otázky,Romy nesbližuje,ale spíše rozvrací jejích vztahy?
Ladislav Bílý (Jana - 25. 01. 2010, 20:12:18)
IP: 85.71.18.14xxx, vlajka Czech Republic - Prostejov

a není to to provařený koupaliště jak na něj dostala zakázku firma geosan?Hlásili se jen dvě firmy.geosan a Beck nebo tak nějak.Firma geosan za víc peněz,a přesto to vyhrála.Pak se spolčila s tou druhou firmou která nevyhrála.To je ten kocourkov.
Nechcšeš to vzít toho prezidenta emile?? (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 20:08:05)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Emile, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 20:07:48)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

dobrý nápad, je vidět, že jsi přející a věříš v dobro. Pokud by se to stalo byl bys první koho bych vyzval aby mi dělal šéfa kanceláře.Dofám, že po takové zprávě nám budeš nakloněn a budeš volit snad jednou Romy.
Radku (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 20:07:01)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

netroufám si to číselně porovnávat ale je to baťoh proromských NNO, kteří si fakt na tom postavili Byznys. Tak jak říká Laďa Suchánek, vždy si vezmou nějakýho diliňaka cigana a postavího před sebe do doby než dosáhnou na co potřebují. Pak mu strčí nějakou funkci a par šušňu nebo postaví mimo všechny info, a oni jedou. Já nevařím z vody, vím o čem mluvím. Už jednou jsem něco podobného iniciovali na mezinárodní úrovni...a měl by si vidět jak všichni ti, kteří začínali již v roce 2001 tahat peníze z EU na romnskou problematiku skákali, kolik telefonátů jsme si museli vyslechnout. Do konce jsme museli na kobereček na jednu moc důležitou instituci v Praze.
p. Suchánku, jaký provokatér. (emil - 25. 01. 2010, 20:01:35)
IP: 89.102.134.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Vyhrajte Romové volby a pak po Klausovi můžete mít prezidenta.
(Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 19:44:12) (D.H.R Drahomír Radek Horváth - 25. 01. 2010, 19:55:03)
IP: 89.102.40.7xxx, vlajka Czech Republic - Decin

Tak to toho máme v rukou velice málo a přímoúměrně k tomu peněz ofiko na Roma jde příliž mnoho. Takové ty špičky ledovce jako Člověk v tísni, jsou jen zlomkem toho svinstva to vím dost dlouho, ale že ta situace je tak moc neúměrná jsem fak nepředpokládal. Očekával bych tak 1 Romský na 10 ....., ale tady to vypadá , že na jeden NNO s Romským manegementem připadá sto s menegementem etnických Čechů! 1:100 ???!!!
Pro emila (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 19:54:43)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

upřesním: Známá "losovačka" nebyla na Karlovarském kraji nýbrž na Magistrátu města Karlovy Vary. No ale to je povídka samaprosebe. Jo a když jsme u toho....tak vedení města (samý "gadže" ani jeden Rom) dostali za tuto losovačku pokutu od úřadu (teď si nevzpomínám jaký, monopolní?) je to jedno pokutu "půl mega" a oni pořád tvrdí, že je vše v pořádku ha...tak na co jsou tu ty kontrolní úřady, soudy a NSS?
Jinak bude nová losovačka, vedle té víceúčelové "hokejové" haly se bude stavět plavecký bazen....Výběrové řízení tahání lístečku, kdy se opět a zase slepí lístečky firem.
Emile, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 19:50:44)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

no řekni, není ta demokracie dobrá věc (zřízení), když i provokatéři zde najdou jisté upatnění?
emil (Helena - 25. 01. 2010, 19:49:11)
IP: 213.211.43.xxx, vlajka Czech Republic - Milotice

emile,ty jsi tomu dal korunu ! bravo
p. Bílý ja si neutahuji s Vás. (emil - 25. 01. 2010, 19:45:36)
IP: 89.102.134.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Jsem rád ,že jste vysmátý. Stačí na to v Karlovarském kraji "losovačka".
Tak by mohli losovat Romy do samosprávy. To by byla nová Rality show. Demokraticky zvolení zástupci kraje ve volbách, by byli vyškrtnutí a nahradění Romy, kteří by byli vylosováni.
Radku (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 19:44:12)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Vlaďa Suchánek se nepřeklepl, taky do toho spadají Charity, Stacionáře, Denní centra, o.p.s, takže já bych klidně to číslo viděl ještě větší. Romské NNO, který jsou opravdu schopné a dosáhnou na Dotace a granty je cca 50-60 v ČR i to jsem možná přestřelil.
to Láďa Bílý (D.H.R Drahomír Radek Horváth - 25. 01. 2010, 19:41:02)
IP: 89.102.40.7xxx, vlajka Czech Republic - Decin

To je docela zajímavý počin. Já ti napíšu na FB.....
Pro Radka (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 19:36:13)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Inicioval jsem v roce 2004 sjednotit romské NNO v Karlovarském kraji...na základě krajského uspořádání. (Proč chodit jednat na kraj ve 20 lidech, když toto může volená krajská romská reprezentace.
Uspořádali jsem několik společných sezení kde jsme si řekli pravidla a pak přišli volby. Tajné volby za účasti právního zástupce se volil předseda-mluvčí. Jinak všichni zástupci romakých NNO museli vyplnit kanditátky a pověření od svých mateřských organizací, taktéž Romové, kteří zastupují svou velkou rodinu. Každý zástupce má jeden hlas. Mandát je na 4 roky.
KRKR není registrována a nežádá o granty a Dotace. Je to zastřešující organizace pro romské NNO a zástupce Romských rodin, která na venek vystupuje za všechny tyto subjekty v zásadních věcech....života Romů na Karlovarsku, protože s nimi pracujeme a realizujeme různe akce.
Radku, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 19:35:49)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

žádný překlep, toto číslo bylo již v roce 2005. máš možnost se podívat na stránky MV ČR, možná budeš překvapen jaké to jsou živnosti založené na Romské hlouposti no přeber si to jak ti je libo, ostatní mají tu samou možnost.
(V.Suchánek - 25. 01. 2010, 19:23:07) (D.H.R Drahomír Radek Horváth - 25. 01. 2010, 19:29:25)
IP: 89.102.40.7xxx, vlajka Czech Republic - Decin

Čož o to Vláďo mě to stačí, nejsem si jistý tím číslem 5600. Je to, až obludně mnoho. Samozřejmě, že si nedělám iluze a tvoji odpověď jsem očekával, ale uznej sám, že to číslo je astronomické....Docela bych si přál, aby to byl od tebe překlep. Ono i vyděleno deseti by bylo příliž....:-(
Radku, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 19:23:07)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

proromské jsou ty, co byli založeny na tom, že budou pomáhat Romům. Pro založení takové NNO stačíaby v tom sdružení byl aspoň jeden Rom a je jasno. Uvedu příklad který hovoří za všechny. Člověk v tísni byl založen z počátku také jen na tom, že tam byli Romové, bylo jich tam hodně, pomalu a jstě se tato organizace dopracovala až ke státním zakázkám, nyní tam parcují co já vím cca 3-4 Romvé aby se neřeklo a mohlo se žádat o dotace na terénní pracovníky atd. Snad ti to bude stačit.
Pro Terminátora (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 19:22:25)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

zkuste zajet na stránky mpsv - dotace a projeďte si je, je to tam archivované taktéž na stránkách www.kr-karlovarsky.cz. Vše tam najdete, dokonce se dá poznat dle názvu organizace kdo je kdo.
L.Bílý (D.H.R Drahomír Radek Horváth - 25. 01. 2010, 19:21:59)
IP: 89.102.40.7xxx, vlajka Czech Republic - Decin

romská občanská sdružení Karlovarského kraje a jejich volení představitelé nejsou místní samosprávou respektováni jako zástupci romských komunit ani jako partneři místní samosprávy při řešení záležitostí a potřeb Romů.....

Něco o těch volbách představitelů Romské komunity na karlovarsku bych rád věděl Láďo prosím jestli můžeš napsat. Děkuji
p. Bílý, kdo nominoval Fišerovů vládu.? (emil - 25. 01. 2010, 18:45:06) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 19:18:43)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Zase jste mě dostal emile, pěkně jsem se zasmál "Gejza Lakatoš přijde"...no možná, že to takto funguje na Slovensku ale i tam teď pochybuji. Vy si z nás a kokrétně ze mě neustále utahujete, že....myslíte,že mám na čele napsáno Jan Novák - Lakatoš. Všude na těchto institucích se dělají Výběrové řízení, která jsou víceméně předem zmanipulovaná, uchazeč předem vybrán. Vyslechl jsem omylem jeden rozhovor mezi úřednicemi.....nepíši záměrně kde a kdy. "Jaruško přeci nechcete aby jsem nastoupila na ciganka, no to teda kde bude sedět, a kdo s ní má sedět v jedné kanceláři, aby se tu ještě něco strácelo, no to teda ne...to bych radši podala okamžitě výpověď". Výledky Výběrového řízení dopadli tak jak jsem předpokládal....paní která by dala výpověď pracuje na tom místě dodnes....emile víte jak dopadlo Výběrové řízení??
V.Suchánek (D.H.R Drahomír Radek Horváth - 25. 01. 2010, 19:15:49)
IP: 89.102.40.7xxx, vlajka Czech Republic - Decin

k dotacím, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 18:51:39)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha
těm kterým leží dotace tak v žaludku vzkazuji toto. V ČR, je zaregistrováno cca 5600 NNO takzvaně proromských všechny jsou činné, Romských je registrováno cca 380......

Co to znamená 5600 NNO proromských ? Prosím polopatě, děkuji jsem trochu nedůvtipný a tohle moc nechápu....
p. Suchánku, Vy se zde stále zaštitujete zákony ČR. (emil - 25. 01. 2010, 19:12:25)
IP: 89.102.134.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Zákony pro menšiny : V preambuli napsáno v ČR žijí menšiny a pak dál se menšiny stratili a existuje jen jedna jediná menšina: " Romská". Tak jako Rada vlády pro menšiny (12) včetně romské. Pak Rada vlády pro romskou komunitu. Proč tá duplicita. Jo Vy Romové jste to nechtěli.

Je mi jasné, že jste nepsal o "Gejzovi Lakatošovi".
Milá Hanko, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 19:11:24)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

promiňte mi to velmi osobní oslovení Romů, je to posledním sčítání tj. v roce 2001 11650, fakticky však cca 200-250 tisíc. nevím zda Vám tato odpověď bude stačit, ale také nevím k čemu nebo s čím, ji chcte porovnat? Na tuto otázku mi snad odpovíte Vy za což Vám předem děkuji.
pro Hanka (Terminator - 25. 01. 2010, 19:07:48)
IP: 213.129.130xxx, vlajka Czech Republic - Most

Romů je v České republice podle neoficiálních údajů okolo 300.000. Ovšem těch, kteří při sčítání lidu uvedli Romskou národnost je 12.000. Protože ostatní neuvedli svoji pravou národnost, tak vlastně na žádnou pomoc nárok nemají. Nebo že by si dodatečně národnost v rodném listě změnili? Takový případ neznám.
Suchánku, (Hanka - 25. 01. 2010, 18:57:04)
IP: 86.49.84.20xxx, vlajka Czech Republic - Prague

pokud polatí, jak píšeš, že V ČR je zaregistrováno cca 5600 NNO takzvaně proromských, kolik je v ČR Romů? A kolik je jich na jednu takovou NNO?
Emile, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 18:54:51)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

promiň mi mou troufalost, ale nauč se číst, nic takového jsem nenapsal.
k dotacím, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 18:51:39)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

těm kterým leží dotace tak v žaludku vzkazuji toto. V ČR, je zaregistrováno cca 5600 NNO takzvaně proromských všechny jsou činné, Romských je registrováno cca 380 s toho činných tj. které žádají o dotace je 60. Co tím chci naznačit? Snad jen to, že když nebudou dotace bude spouta lidí bez práce hádejte která strana bude mít více nezaměstnaných? Zde se dá hovořit o dobrém etnobisnisu a docela slušném parazitování, ale nic ve zlém příležitost dělá své.
Můžete uvést které neromská (Terminator - 25. 01. 2010, 18:45:31)
IP: 213.129.130xxx, vlajka Czech Republic - Most

sdružení jsou zvýhodněna proti Romským občanským sdružením? Nevzpomínám si totiž, že by existovali jiná takto podporovaná sdružení. Ale je možné, že se mýlím.
p. Bílý, kdo nominoval Fišerovů vládu.? (emil - 25. 01. 2010, 18:45:06)
IP: 89.102.134.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Kdo nominoval náměstky ministrů? Kdo nominoval do správných rad státních podniků, kdo nominoval ředitele nemocnic??? Ty samosprávy: hejtmani, přimároři, starostové, radní,jak se objevili na radnicích? Každý hejtman, primátor, starosta si vytvoří svůj tým a rozdělí funkce. Myslíte si, že na radnici dojde Gejza Lakatoš a řekne: Starosto dejmi referát pro sociální věci". Jsem Rom a podle p. Suchánka a zákonu ČR mám na to nárok!
Pro Marka Demetera (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 18:28:52)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Pane Demeter už jsem Vám minule psal, že jsem s Vašimi některými přispěvky souhalsil, dokonce mě to i obohatilo a ujistilo v mých intujicích.
Určitě máte velké zkušenosti a dobře víte o čem píšete, jenže....teď je jiná situace. I když jak píšete máme stejný občanský průkaz jako lidé z majority ale barvu máme jinou i mentalitu. OP mě neuchrání před různými extremisty a ani titul o to se musíme přihlásit samy o Lidská práva, která nám zajišťuje Ústava ČR jako národnosstní menšině žijící v ČR.

Roma džanen romanes? Nakmav avke adaj te irinel.

Emile, emile.... (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 18:16:21)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Chcete mi říct, že politické strany rozhodují koho má instituce příjmout jako úřednického pracovníka např. kraj do odboru sociálního?? Nepřeskakujte.....
Znám politickéj systém = politická soutěž = volby. Emile nevím kolik Vám je let ale já už jsem toho prošel mnoho i má účast v regionální politické straně takže mě nemusíte poučovat. Nesmíte vytrhávat z kontextu...čtěte to celé najednou. Jinak, co se týče ROIky štve mě to, že musela takto blbě zaniknout. Sice na Parlamentní úrovní bychom se nechytali co do počtu voličů, ale v obecních, městských a krajských volbách by to nemuselo být až tak nulové, popřípadě v kolice - v háku.
Pane Bily, (Marek Demeter - 25. 01. 2010, 18:07:29)
IP: 89.101.229.xxx, vlajka Ireland - Athlone

Pane Bily, dekuji Vam za Vasi odpoved, zaroven Vam chci sdelit zavaznou skutecnost! Pokud statni aparat se svoji Armadou vedeckych pracovniku, poradcu,znalcu a odborniku bude i nadale studovat sve vlastni obcany Pod Paraplickem Lidskych Prav, Svobody a Demokracie a zajimave Integrace do IZOLACE Viz: Ghetta v CR. kde neziji jenom obcane CR. Romove ale zaroven originalni Cesi, tak do budoucna bude Monopol jeste vice propojen skrz naskrz a otevrou se STATNI IZOLACNI CENTRA PRO INTEGRACI! A nekteri Romove se tam potom mohou uplatnit jako KAPOVE.

Ja si myslim ze vetsine obcanum vyhovuje i nadale trvajici a soucasna Komunisticka Masinerie a i nadale Vam a mnoha lidem nevadi. Jeden den si mozna pane Bily na mne vzpomenete a mozna ze si sam reknete, on ten hlupak Demeter nebyl takovej idiot jak jsem si o nem tenkrat myslel.
Pro Emila, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 18:07:19)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

Emile, ty jsi se ptal a já se ti pokusím odpovědět. Jde o věc velmi odbornou která vychází z praxe, dobře si to přečti a dostaneš odpověď na svůj dotaz.


V současné době jsme ve fázi příprav na volby do poslanecké sněmovny, a tak nastává ideální situace pro usměrnění těmi, kteří danou věc sledují z jiného úhlu pohledu. U mnoha romských i neromských pracovníků a aktivistů se jedná o etnobyznys a zneužívání situace ve společnosti. Po reformě státní správy došlo k postupné likvidaci dříve vytvořené sítě, romských poradců a nyní i asistentů učitelů ve školách. Samosprávy nejsou odpovědny za svá rozhodnutí žádnému ústřednímu orgánu a velmi často rozhodují pod tlakem voličů. Činnost romských poradců na pověřených obcích je z velké části kumulována s jinou prací. Ukončením činnosti okresních úřadů byla většina romských poradců a asistentů delimitována na obce s rozšířenou působností. Mnohé pověřené obce tuto agendu svěřily vybraným pracovníkům jen formálně, nebo dokonce ani neurčily pracovníka, který ji bude mít na starosti. Poněvadž zřízení funkce romského poradce a asistenta není uloženo zákonem, nelze obce přimět k tomu, aby takové pracovníky zaměstnaly. Situaci nezlepší žádný další monitoring a ani agentura, jak navrhují z Rady vlády pro záležitosti romské komunity.

Pojem integrace příslušníků romských komunit se od roku 2002 stává součástí právního řádu České republiky. Tato změna se odehrála v souvislosti s reformou veřejné správy a dotýká se činnosti samospráv, tj. zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů. Jde o novelizaci menšinového zákona (č. 273/2001 Sb.) zákonem 320/2002 Sb. v následujícím znění:
„§ 7 Krajský úřad řídí a koordinuje ve svém správním obvodu plnění úkolů na úseku státní politiky napomáhající integraci příslušníků romské komunity do společnosti.

§ 8 Obecní úřad obce s rozšířenou působností ve svém správním obvodu plní úkoly napomáhající výkonu práv příslušníků romské komunity a integraci příslušníků romské komunity do společnosti.“

Zkušenosti ukazují, že definování vhodných opatření Koncepcí romské integrace k jejich naplňování nestačí. V případě samostatné působnosti nelze obce a kraje usneseními vlády z hlediska jejich postavení podle Ústavy vázat vůbec. V případě působnosti přenesené sice usneseními vázány jsou, usnesení se však mohou pohybovat jen v rámci zákonů upravujících konkrétní rozsah státní správy svěřené obcím a krajům. Vláda tedy, v rámci Koncepce romské integrace, pouze navrhuje opatření, jež obce a kraje mohou v rámci naplňování výše uvedených zákonných norem používat. Úkoly, které vyplývají z Koncepce romské integrace z roku 2005, odvozené od uvedeného zákona, nejsou na úrovni samospráv vymahatelné.
Celkově chybí vytvoření celistvého pružného a efektivního systému metodické podpory na národní, regionální a lokální úrovni pro terénní sociální pracovníky, poradce, koordinátory a sociální pracovníky pracující na obcích. Při využití současného institucionálního zabezpečení romské integrace tohoto výsledku dosáhnout nelze!.
V České republice se v praxi sociální vyloučení překrývá s postavením značné části romských komunit, kdy pak etnický charakter chudoby vytváří kromě závažného sociálního problému rovněž i problém politický. Tento problém se každoročně v minulých letech projevoval při růstu žádostí příslušníků romských komunit o přiznání postavení uprchlíka ve Velké Británii a dalších státech, jak zřetelně prokázala Analýza důvodů vedoucích příslušníky romské komunity k emigraci z ČR (dále jen "Analýza romské emigrace"). Současně roste podle dostupných údajů-též počet příslušníků romských komunit ze Slovenské republiky, kteří migrují do ČR a usazují se většinou právě v lokalitách ohrožených sociálním vyloučením. Tato skutečnost se projevila mj. při evakuacích příslušníků romských komunit v průběhu povodní v srpnu 2002.
p. Bílý, co jsem nepochopil? (emil - 25. 01. 2010, 17:57:38)
IP: 89.102.134.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

"Účastníci jednání se jednoznačně shodli v názoru, že nejzávažnějším problémem integrace Romů do společnosti je skutečnost, že Romové nejsou zastoupeni v rozhodovacích strukturách místní samosprávy."
Tak opět, proč by měli být Romové v samosprávě? Jak sa dostane občan do samosprávy obce , města, kraje, do parlamentu, do vlády ? Nic vám neříkají volby? Nominace strán? Demokracie?
Kde pak je ROIka? Kde jsou Romové na kandidátkách do voleb?
Dotace? Dle mně jsou lepší dotace do Českého včelařského sdružení,Českého chovatele, nebo do zemědělství, než do Romského občanského sdružení.
Když to tady čtu (Jana - 25. 01. 2010, 17:57:20)
IP: 85.71.18.14xxx, vlajka Czech Republic - Prostejov

tak přemýšlím že si taky založím nějakou organizaci.At žijou organizace.Já si třeba pronajmu někde v paneláku kolárnu,Dám tam vybavení,najmu si čtyři učitelky,a budeme tam doučovat malí děti.Kdo mi napíše nějakej pamflet ( projekt?)Já chci taky dotace a pomáhat dětem.Já tam budu třeba vařit.:)A účetní si už platíme tak nám zpracuje i na tohle.Posílejte nabídky na zpracování projektu.:-)Nebo jak se to dělá? :-)
Člověče, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 17:46:07)
IP: 77.87.232.2xxx, vlajka Czech Republic - Praha

Pane Suchanku (Clovek - 25. 01. 2010, 13:07:27)
IP: 99.235.168.xxx, Canada - Toronto
SOUHLASIM s vami v plnem rozsahu .JEN BYCH CHTEL PODOTKNOUT : KAZDY UMIME JEN KRYTIZOVAT!!! Laskave si kazdy z vas dejte ruku na srdce co jste udelali vy pro romi a ve sve podstate se zeptejte sami sebe co delate pro sve deti a pro sebe v jakekoliv oblasti.
Ja jsem na opak presvedcen ze prave Emil Stuka je naslednikem nasi velike sestry MILENY Huchmanove.
Bezme vsichni do sebe najdeme spravneho vudce naseho naroda.Budme sami nasebe tvrdi.
Jinak kritizovat umi kazdy negramot,demagog a hlavne ti cosi neumi zamect pred svim prahem.
Clovek romano manus.

Člověče, ty jsi mě ale vůbec nepochopil, pouze jsem ti odepsal na tvou výzvu. Pokud píšeš, že jsi větší Rom a já asimilovaný a ještě k tomu gádžo, jeto tvůj názor a nebudu ti jej vymlouvat. Vztahovačný to opravdu nejsem to jsi na velkém omylu. Promiň, že jsem si dovolil vložit tvůj komentář nad mů, ale je to jen proto abys si jej znovu přečet a přehodnotil svá slova. Měj se dobře the but bacht sastipen phrala.
p. Bílý, je to pěkné zastavení financí. (emil - 25. 01. 2010, 17:30:07) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 17:42:05)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

teď se na mě ale nezlobte emile, tady jste vedle jako Jan Rác....přečtěte si to ještě jednou.
Pro Jana Ráce (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 17:40:41)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Honzo ty jsi si to asi špatně přečetl a následně špatně pochopil. Psali jsme o romských programech a terenní sociání práci, kterou se zabývají také proromské organizace, ne rušit programy. Budu stručnější...ty víš moc dobře, že žadného českého terénního pracovníka romská rodina nepustí mezi sebe natož aby se mu otevřeli, ještě jsem nezažil takovýto akt. Pokud to někde jde chci to vidět. Víš, že nevařím z vody něco už jsem viděl a zažil za tu dobu co se tím zabývám. Taktéž je to ale je i opačně...nikdy žádný Rom nemůže dělat dobrou práci v terénu mezi majoritou.
p. Bílý, je to pěkné zastavení financí. (emil - 25. 01. 2010, 17:30:07)
IP: 89.102.134.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

"Účastníci jednání se jednoznačně shodli v názoru, že nejzávažnějším problémem integrace Romů do společnosti je skutečnost, že Romové nejsou zastoupeni v rozhodovacích strukturách místní samosprávy. Romové nemají účast na řešeni veřejných záležitosti ani svých oprávněných zájmu a potřeb. Neúčastni se na přípravě, realizaci ani kontrole opatření, která se jich týkají. Bez souhlasu a účasti Romu jsou realizované programy a projekty v nichž Romové sehrávají pouze roli objektu."
Pane Bílý, Kolik Romů je ve vládě, v parlamentu, v zastupitelstvích krajů měst, obcí? Nemyslíte, že je to na základě voleb a na základě nominací politických subjektů? Proč by to mělo být na principe etnika? Proč v samosprávach v Karlovarskem kraji nejsou Rusové, Němci, Větnamci? Proč jen Romové by tam měli být? Proč ve Fišerové vládě byli 2 Slováci a žádný Rom? Jak to, že Romy tam ODS, ČSSD, Zelení nenominovali?
není možné, ( - 25. 01. 2010, 17:27:04)
IP: 90.180.177.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

aby někdo, komu je čtyřicet ještě nebyl v práci.
Práci je takovým lidem nutno dát, i kdyby měli dopoledne vozit hromadu kamení na jednu stranu a odpoledne zase zpátky. Nejhorší je, když mladý zdravý člověk bere několik let peníze zadarmo.
Pro něho i pro celou společnost.
Už ve středověku, tuším za Karla IV. se stavěly tzv. "hladové zdi".
Dotace pro romy (nebo i jiné skupiny obyvatel) by měli také vycházet z toho co tito pro zbytek společnosti přinesou - jakým přínosem jsou pro společnost.
Jinak to vždycky bude předmětem dohadů a nevlídných pohledů těch, kteří sami nejenže nedostanou ani korunu,ale navíc tyto dotace ze svých daní musí platit.
A daně se zvyšují, což mnoha lidem asi bude vadit.
Dotace je nutná!. Bez peněz nelze pracovat! (Jan Rác,badatel romské kultury - 25. 01. 2010, 17:25:31)
IP: 89.102.181.xxx, vlajka Czech Republic - Zlín

Vážený pane,
mezi námi žije mnoho lidí, kteří potřebují pomoc. Nevím, jak je to na karlovarsku?, proto nemohu hodnotit Vaší práci. Nemohu, ani nechci zasahovat do vašeho Karlovárského kraje. Přesto si myslím, že pokud někdo potřebuje pomoc, proč né, ale dnešní doba, je taková, jaká je. Mnoho lidí přišlo o práci, mnoho lidí je dnes zadluženo, nikdo do předu nevím, co bude zítra a následně další den. Proto bych nikdy neříkal nidky!. Jak se rozhodl karlovárský kraj, je to pouze jejích věc. Pokud nepotřebují Dotace, nech nežádají!. Jinak mezi námi...pan JUDr. Emil Ščuka, udělal mnoho dobré práce pro Romy, ale také se poučil. To, že založil Střední školy v rámci ČR, je zcela dobře. Výsledky na školách jsou dobré. Děti rády chodí do škol a mnoho lidí, kteří dnes mají ukončené Střední vzdělání. To, že Romové mají zájem o další vzdělávání do pro naší společnost velmi dobře. Já osobně, bych této věci dal Dotaci, proč né?.
Ještě k tomuto pro M.Novotného (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 17:19:20)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

"Existují jiné nástroje, jak dotace zastavit nebo odejmout, jsou projektové kontroly, inspekce kvality služeb apod."

To máte pravdu, že tyto kontrolní nástroje, mechanismi existují ale nikdo s těch odpovědných je asi moc neuplatňuje a nebo jen na romských organizacích. A nebo je kontrolují ale takovým způsobem, že jim stačí posaný papír.
Nabízel jsem svou účast v kontrolní komisy co se týče terénní práce v romské komunitě KK....ha bez odezvy.
Jestli jsem stratil vliv a konekce, tak to je jen Vaše zdání, nebo jste milně informován, pane Novotný. Jinak jsem člověk, který za 1O let práce v NNO a 12 let v terénu po celé ČR si po svých zkušenostech s některými vybírám s kým budu splupracovat a je jedno jestli to je NNO nebo instituce.
Pro pana Bileho (Havlik - 25. 01. 2010, 16:49:25) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 17:04:53)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Nemám s tím problém. Líbí se mi dnes realizované "Prace pro město" 20 hodin pak dostaneš sociálku. Ale není kdo je vést města nemají kapacitu a nechtěji se tim moc zabývat. Je tady jedna nabídka, kterou jsem já osobně inicioval - zvyhodněte nějakou firmu (daňové prázdniny atd) aby se tím zabývala. Je to jednoduché.
p. Bílý a jeho projekty (Michal Novotný - 25. 01. 2010, 16:36:45) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 16:55:33)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Díky za Váš komentář...za prvé, KRKR nejsem jenom já, moje osoba ale dalších 12 zástupců romských NNO a 10 zástupců z řad Romů. Za druhé nebyla to moje osobní ani ROSky iniciativa. Za třetí jak vy můžete vědět zdali má či nemá ROSka finanční prostředky. A za třetí to nejduležitější....pokud dělám jen pro svou rodinu tak Vážený pane Novotný, přijďte do našeho centra a zůstaňte aspoň dva dny (pracovní dny), budete překvapen. Je mi jasné, že hodně lidem z proromských organizací se to nebude líbit, to mi je jasné ale nijak nemrzí.
Pro pana Bileho (Havlik - 25. 01. 2010, 16:49:25)
IP: 85.71.230.2xxx, vlajka Czech Republic - Prague

a kdo by je mel platit? Jsou bez prace, berou podporu enbo socialku. Takze si ty penize hezky odpracuji a penize z dotaci nebudou urceny pro ne, ale pro ty, kteri budou dohlizet na ne, aby pracovali. Kdo nebude chtit pracovat, ten nedostane nic. Vyrizeno.
Pane Bily, (Havlik - 25. 01. 2010, 16:35:25) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 16:46:34)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

souhlasím, kdo je bude v
ést paltit a to nejen Romy. Pořád mě přesvědčujete, že jste mimo obraz.
Pro Marka Demetera (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 16:43:21)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

1) Myslite si pane Bily ze je nutne aby Urad Ministra Kocaba i nadale existoval?

Pan Kocáb ministruje také Radě pro národnosti (menšiny žijící v ČR), která je oproti romské Radě ze zákona. Následně ministruje dalším Radám, které jsou zřízeny Vládu. Nebudu je tady vypisovat jejich mnoho.
Já osobně bych ministra pro menšiny (všechny) nechal, do doby kdy se situace nezlepší natolik aby byla funkce zbytečná, dá se vyhodnotit.

Radu pro záležitosti romské komunity bych také nechal až do doby se situace kolem Romů zlepší na tolik, že následně bude zbytečná. Dá se to dobře posoudit, vyhodnotit.
2)Urad Pro Zalezitosti Romske Mensiny v CR. a nebo v SR.?
Měl bych k této Radě připomínky hlavně co do obsazení aby se neminula účinkem tak jak mi předesíláme v našem prohlášení KRKR.

1. místopředsedou romské Rady by měl být Rom a v kanceláři RVPZRK musí pracovat Romové. V dnešní době tam pracuje jeden (pracuje tam již 10 rokem. Uřední postup zaražen i při doplnění si vyššího vzdělání) i když již máme ve svých řadách vzdělané a odborně navýši Romy, kteří by od minuty mohli pracovat v úřadě.
Nikdy se nic nezmění na tolik abychom mohli vyhodnotit, že romská Rada je již zbytečná do doby pokud my Romové nebudeme u všeho tj. u přípravy, realizace, vyhodnocení a také odpovědnosti.
Nevím jestli mi rozumíte ale momentální situce je už neunosná, vložilo se mnoo milionu a kde nic tam nic.
Všechny Vámi kritizované úřady jsou potřebné aby se situace zlepšila ale....musíme se my Romové na všem podílet. Asi takto....bez nás o nás to je špatné.
p. Bílý a jeho projekty (Michal Novotný - 25. 01. 2010, 16:36:45)
IP: 88.146.220.xxx, vlajka Czech Republic - Stodulky

Fandím všem Romům, kteří se snaží a nejsou jim osudy jejich rodin lhostejné. Hanba všem extremistům, kteří využívají chudoby romských spoluobčanů a vyvolávají společenskou agresi. Na druhou stranu pokud Vím, tak p. Bílý pomáhá jen svým známým a své široké rodině. Celou radu Romů vyburcoval jen proto, aby si mohl postěžovat na to, že má málo finančních prostředků na svoji předstíranou sociální práci. P. Bílý ztratil vliv i konekce, proto to haloooo. Existují jiné nástroje, jak dotace zastavit nebo odejmout, jsou projektové kontroly, inspekce kvality služeb apod. Nejlepší by bylo, kdyby Romové v Karlovarském kraji měli lepšího předsedu, někdo, kdo jim opravdu chce pomoct a řešit jejich situaci.
Pane Bily, (Havlik - 25. 01. 2010, 16:35:25)
IP: 85.71.230.2xxx, vlajka Czech Republic - Prague

a to ze nema praci Cech, natoz Rom znamena, ze ti nezamestnani mohou v pohode doma lezet a nic nedelat? Ze neni treba odklizet snih, zametat ulice, sekat travu apod...?
Pro Havlíka (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 16:15:27)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Ano, jsem o tom přesvědčen. To co píšete v posledním příspěvku tomu nasvědčuje co jsem o Vás psal.
Probuďte se, dnes nemá práci Čech natož Rom. Při dnešní nezaměstnanosti oficiál 10% a neoficiál až 15% jste trochu mimo obraz.
Pane Ladislave Bily.... (Marek Demeter - 25. 01. 2010, 16:05:53)
IP: 89.101.229.xxx, vlajka Ireland - Athlone

Pane Ladislave, ja Vam musim sdelit velice dulezitou skutecnost. Ja osobne mam svoji vlastni zkusenost s Monopolem Vyzkumnych Projektu od roku 1968 kdyz existoval Svaz Cikanu Romu v tehdejsim Ceskoslovensku a mohu Vam a i dalsim dnesnim Vyzkumnym Pracovnikum zcela jednoznacne potvrdit ze podobne dnesni Vyzkumne prace byly realizovany jiz tenkrat, s vyjimkou ze nikdo tenkrat jeste nepochodoval po ulicich a rval Cikani do plynu, Zide ven. Pokud chcete skutecne neco udelat aby se v CR. zlepsila situace meziobcanskych vztahu, tak je nesmirne dulezite aby veskere Statni Instituce ktere ucelove studuji svoje obcany a Romske Statem Samozvane Organizace ktere statu na vyzkumech pomahaji a spolupracuji, aby byly zruseny! A tim prokazete ze Romove jsou v prvni rade obcany Ceske republiky a nepotrebuji aby jim obcanum CR. podstrkoval Romsky Nacionalismus a zaroven na tom tezil v ruznych politickych formach a platformach.

Uvedomte si ze 90% Romu v CR. nehovori,nepise a ani nedokaze cist ani pocitat Romanes! Uvedomte si ze dulezite je naucit se hovorit, cist,psat,pocitat Cesky protoze v CR. zijete. Dalsi vec je snazte se aby se dostalo co nejdrive mnoho studentu na Zakladni, Stredni a Vysoke Skoly a potom na Univerzity ale ne jako Cikani a nebo Romove, ale jako obcane a studenti CR. Ja verim ze mate urcitou myslenku aby se situace v CR. zlepsila, ale s Povalecnym Monopolem Komunistu ktery existuje do dnes a po zbourani Berlinske zdi se doslova roztekl po cele Evrope a urcite to nebude lehke dostat se do spolecnosti ktera funguje na obcanskych principech.

Proc nezrusite Vasi Radu Karlovarskych Romu? Kdyz to udelate, pomalu a jiste Monopol zkrachuje. Tim si mozna uvedomite ze je nezbytne dulezite byt respektovan jako Obcan CR. a ne jako cikan, prislusnik Romske mensiny. Myslite si pane Bily ze je nutne aby Urad Ministra Kocaba i nadale existoval? A zaroven se Vas chci zeptat, myslite si ze je dulezite aby i nadale existoval Urad Pro Zalezitosti Romske Mensiny v CR. a nebo v SR.? Byl bych velice rad aby jste mi odepsal na moje dve posledni otazky. Diky a preji hodne uspechu ke zruseni Komunistickeho Monopolu.
Proc (Havlik - 25. 01. 2010, 16:04:28)
IP: 85.71.230.2xxx, vlajka Czech Republic - Prague

myslite pane Bily???:-)))
Pro Havlíka (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 16:00:29)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Vy jste se teď vratil z ciziny nebo spíš jste zaspal dobu pane.
Lone Star (Havlik - 25. 01. 2010, 15:57:04)
IP: 85.71.230.2xxx, vlajka Czech Republic - Prague

treti bod je jasny. Zadna podpora pro romskou komunita. Podpora vyhradne pro projekty, ktere resi problem ve prospech cele spolecnosti. Tedy napriklad opetne ziskani pracovnich navyku - tedy prostredky pro lidi, kteri budou dohlizet na to, aby prijemci davek odpracovali denne alespon polovinu bezne pracovni doby na VPP, prostredky pro ty, kteri na ne budou dohlizet.
havlik - 25. 01. 2010, 15:36:08 (Lone Star - 25. 01. 2010, 15:46:07)
IP: 217.197.36.xxx, vlajka Czech Republic - Albrechticky

nejsme (zas tak moc) v rozporu ;-)
a ukázat, jaký (pokud vůbec nějaký) reálný konkrétní efekt měly dosud investované peníze považuju za první krok...
Druhým by mělo být zastavení financování zbytečných, neefektivních a výsledek nepřinášejících projektů...
O třetím kroku můžeme vést diskusi ;-) (ale až po uskutečnění těch prvních dvou...)
Lone Star (havlik - 25. 01. 2010, 15:36:08) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 15:42:48)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Ano přesně pane Havlík, na to jsem právě přišli a budeme proti tomu demokratickou cestou bojovat. Jinak to ani nejde.
Lone Star (havlik - 25. 01. 2010, 15:36:08)
IP: 85.71.230.2xxx, vlajka Czech Republic - Prague

a ja jsem presvedcen, ze do romskych projektu se uz vrazilo tolik penez a vysledek nikde, ze je treba s tim skoncit. Neustale natazenou ruku umi mit kazdy. Viz Scukova skola. Nelze pomahat tomu, kdo ve skutecnosti o pomoc nestoji, nelze pomahat do nekonecna tam, kde pomoc nic neresi a neprinasi.
Pro Lone Star (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 15:34:49)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Ano přesně tak....pochpil jste to správně.
Pro Kodl (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 15:31:09)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Roma Kodl, nemusíte mít vyčitky svědomí k majoritě. Tisíce a tisíce majorotních NNO, Charit, stacionářů a jiných dostávají mnoho milionu od státu formou Dotací. To není nic špatného, pokud se pomáhá lidem.
Ale také dostávají mnoho milionů na romskéj problém, oni ho tak popisují. Majorita přišla z názvy, termínama - sociálně vyloučené komunity převážně Romové, sociálně vyloučení, sociální inkluze, sociální začleńování až po Integraci Romů do společnosti. Pod těmito názvy jsou zpracovány programy, které zase zpracovali čeští odborníci a jiní. Takže v konečném důsledku platí majoritní NNO a další, majorita z kapes daňových polatníků.
Havlik - 25. 01. 2010, 15:20:00 (Lone Star - 25. 01. 2010, 15:29:43)
IP: 217.197.36.xxx, vlajka Czech Republic - Albrechticky

já jsem tu iniciativu pochopil tak, že KRKR chce, aby se peníze, které jdou do Romů, investovalya tak, aby Romům skutečně pomáhaly (když už se musí investovat)... Koneckonců "analýza dosažených výsledků dosud financovaných projektů" je základ fungování každé firmy (kromě státu :-()
A mne jako daňového poplatníka by opravdu zajímaly KONKRÉTNÍ výsledky všech VŠECH dosud realizovaných projektů, financovaných z veřejných peněz (samozřejmě se zhodnocením efektivity vzhledem k vynaloženým prostředkům)
Obávám se, že ty výsledky budou tristní :-(
Nezlobte se, (Havlik - 25. 01. 2010, 15:20:00)
IP: 85.71.230.2xxx, vlajka Czech Republic - Prague

ale resit, kdyz uz nekdo chce do Romu vrazet prachy, jestlis tim budou ROmove milostive souhlasit je uz teda moc. Takze jedine reseni je asi takove. At si souhlasi s granty, ktere jsou financovany s penez, ktere na danich odevzdali Romove. Od ostatnich je bud s diky prijmou a nebo proste nebudou. Opakuji s podekovanim teto spolecnosti!!!!
Clovek (kodl - 25. 01. 2010, 15:11:36)
IP: 88.102.217.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Má komentář poukazuje,co majoritě vadí na Romské menšině.Jeden příklad je právě to nekonečné dotování pro Romy.Majoritě vadí mnoho dalších věci a některé jsou hold oprávněné.Mnoho těchto problému,mohou odstranit jen Romové.Naším prvořadým Romským úkolem je,sjednotit se a být jedné mysli.Odstranit problémy na které majorita většinou poukazuje a jsou zcela oprávněné.Pak by nějaká rozumná investice do Romského problému měla určitý význam.Pokud se budou nesmyslně čerpat lové,které nepřinesou žádnou změnu,tak majoritě to opět vonět nebude,spíše se stav bude více vyostřovat.Jak čtu některé komentáře,tak málo kdy se shodnou dva Romové.Čím to bude?Nebude to tím že nejsme od aktivistů vůbec informování?Tak jak píše pan Suchánek.Generál bez vojska není generál.Já si myslím že generál bude vždy generálem,ale bez vojska je nevýznamný generál.Je to sám generál v polí.Dá se tohle přirovnat k romským aktivistům,kteří jsou jen s pomyslným vojskem,nebo s vojskem,které nemá žádnou disciplinu.
co to je? (mirek - 25. 01. 2010, 14:23:39) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 15:09:44)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

miro - le, ano Romové mají své velkorody. Co do počtu jsou větší než Lobkowiczové a další to je nepořitelné.
No podívejme se (pepa - 25. 01. 2010, 14:26:45) (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 14:59:45)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Dobrá připomínka.....souhlasím, že je dost romských organizací, které neumí zpracovat studii, natož projekt, který by v konečné fázi byl finančně popořen.

KRKR má zpracován již od 2004 Pilotní projekt "Generální projekt na pozdvižení Romů v Karlovarském kraji", byl již 2005 finančně podpoře. Proškolily jsme 26 terénních pracovníků do kraje.....po skončení až do dnešní doby jich pracovalo jen 12. Zatupitelstva obcí a měst v KK si je neschválili, nezaměstnali.
Krajska Rada Karlovarskych Romu a Stvanice o Finance.! (Marek Demeter (Ladislav Bílý - 25. 01. 2010, 14:48:42)
IP: 90.178.160.xxx, vlajka Czech Republic - Otrokovice

Marku Demetere, v hodně věcech jsem s Vámi (předešlé Vaše příspěvky) sice ne ve všem ale souhlasil. Tady mi nedá než reagovat.

"Tim chteji pani Romsti umelci sdelit spolecnosti ze v CR. zije Romska mensina pouze na Karlovarsku, Chebsku a pobliz?
Co takova Ostrava,Kladno,Brno,Usti nad Labem,Most a cela CR.?"

Samozřejmě, že bydlí Romové po celé ČR aproblémy jsou po celé ČR ale toto je věc jen Karlovarského kraje. Pokud jste dobře četl tak v hlavičce stojí Krajská Rada Karlovarských Romů...zveřejnili jsme jen (po zjištění) práci TSP. V jiných krajích mají stejnou možnost, šanci toto udělat. Třeba příjdou úplně z jiným zjištěním.

"Je velice zajimave a v kazdem pripade pozoruhodne, proc prave tato skupina Samozvancu kteri se pasou na Romech"

KRKR existuje od roku 2004 (iniocioval jsem to já. Krajské uspořádání se začlo v ČR reorganizovat tuším v roce 2001) je zastoupená zástupci romských NNO a autoitami mezi Romy v velkorodinách po celém kraji. Proběhli řádné volby na krajského předsedu, mluvčího (za dohledu právníka) takže Vaš termín o samozvancích není na místě.

Pro Rudu - díky za povzbuzení. V této KRKR není ROS K.Vary sama, jsme součástí KRKR, která vystupuje na venek jako celek.
Rudolfe, (Danda - 25. 01. 2010, 14:31:14)
IP: 85.70.64.66xxx, vlajka Czech Republic - Prague

máte na mysli s ostatními lidmi žít nebo je ovládat?
Rudolfe ( - 25. 01. 2010, 14:18:39) (Lone Star - 25. 01. 2010, 14:29:55)
IP: 217.197.36.xxx, vlajka Czech Republic - Albrechticky

a to všechno za svoje, jo? ;-)
No podívejme se (pepa - 25. 01. 2010, 14:26:45)
IP: 88.102.215.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

lidi milí romští, oda so keren, Lidi pracují pro romský národ i když nejsou romové ale cítí že je třeba něco dělat je to chyba! Romští aktivisti vůbec všeobecně chtějí ovšem rozhodovat mít dost finančních prostředků ale to nepadá z nebe jen tak a zadarmo že. Je třeba sepsat studii nebo projekt a ne jen na to že dětičky chtějí tancovat či kopat s míčem to lze financovat z prostředků vlastních. Nerozumím tomu proč karlovarští žádají o zastavení projektu proromským organizací.Oni dokáží zpracovat velké studie a mi romové se to právě odnich učíme. lepší by bylo více spolupracovat než něco zakazovat a nebo si házet klacky podnohy.
co to je? (mirek - 25. 01. 2010, 14:23:39)
IP: 212.96.174.xxx, vlajka Czech Republic - Hustopece

Romské neziskové organizace a VELKORODY,to má být něco jako velkorody Perštejnů,Lobkowiců a pod.co budou rozhodovat o svích poddaných?To se vám povedlo.
( - 25. 01. 2010, 14:18:39)
IP: 70.31.103.2xxx, vlajka Canada - Hamilton

Mám jedinou otázku: (Danda - 25. 01. 2010, 13:51:33)
IP: 85.70.64.66xxx, Czech Republic - Prague
Rudolfe - co je cíl?

Mezinárodní uznání Romské politické scény. (IRU)
Uznání Romů, jako Evropského a světového národa.
Vybudování Romských ambasád v každém státě Evropi a světa.
Vlastní armáda.
Politické zapojení do rozhodování o osudu Evropy a světa.
Vlastní správa vlastních záležitostí.
Pro česko:
Uznání Romského parlamentu jako politické moci.
Výuka ve ve vlastním jazice podle Evropských smernic o menšinach a také podle Ústavy česka.
Státe podporované Romské střední školy podle Ústavy česka.
Plné začlěnění Romů do státních a Evropských finančních pobýdek.
Plné uznání článku 5 listiny základních práv a svobod .
Svobodu v rozhodování o tom, kdo k Romům patří a kdo né.
Uznání podílu na budování česka.
Plná podpora Čeňka Ružičky za unání Romského holokaustu.
Přiznáni se česka k odpovědnosti za Lety u Písku a k Hodonínku u Kunštátu.
České přiznání vyny za zdecimování Romské kultury.
Můžu pokračovat. Těch cílů je spousta. Jeden z dalších by mohl být, "Přestat podporovat proromské příživníky a vyžírky."

10rudolf@seznam.cz
Víc lidí spinká (HONZA (BRNO) - 25. 01. 2010, 14:15:54)
IP: 77.75.77.24xxx, vlajka Czech Republic -

Já jsem před hoďkou šel po veleslavnem Cejlu a taky prošel Bratislavskou minul jsem se z romskym muzeum a na ulicích skoro ani jednoho romačka zřejmne jsou všechny pod peřinou venku je pravé ted -14
Pane Suchanek (Clovek - 25. 01. 2010, 14:11:16)
IP: 99.235.168.xxx, vlajka Canada - Toronto

Proc jste tak vztahovacny tu ruku na crdcesi maji dat .KRUCINAL TI DEGEZI.
tO JSME CELI ROMACI VZTAHOVACNI.
Jinak naucme se konecne nazivat veci pravim jmenem.

Pane Suchanku je vydet ze po dlouho dobe asimilaci gadzu se z vas stava gadzo .Jste vtahovacny ,nikdo nemuze napsat vetsi moudro nez vy.A proto bude lepsi k dyz jzajemne mi dva nebudeme na sva diskusni prispevku reagovat.
Dekuji za pochopeni .AC devleha .
Clovek romano manus
Krajska Rada Karlovarskych Romu a Stvanice o Finance.! (Marek Demeter - 25. 01. 2010, 14:09:05)
IP: 89.101.229.xxx, vlajka Ireland - Athlone

Tim chteji pani Romsti umelci sdelit spolecnosti ze v CR. zije Romska mensina pouze na Karlovarsku, Chebsku a pobliz?
Co takova Ostrava,Kladno,Brno,Usti nad Labem,Most a cela CR.?

Je velice zajimave a v kazdem pripade pozoruhodne, proc prave tato skupina Samozvancu kteri se pasou na Romech stejne jako Urad Pro zalezitosti Romske Mensiny a nebo Urad soucasneho Ministra Kocaba a vsech jeho predchudcu? Kdopak jim poradil postavit se proti Vladnim Monopolistum kteri pokracuji v Otazce KONECNEHO RESENI CIKANSKE-ROMSKE v CR. a mozna v cele EU?

Je To Stvanice na Obou Stranach jak se dostat k financim? Kocab ma prachy na Experimenty Ceskych Obcanu kteri vypadaji jinak nez originalni obcan CR a na Romech se sam financne dotuje, no a to Romske Samozvance kteri vypraveji pohadky ze Romskou mensinu zastupuji poradne nastvalo! Love, love the pale o love!
(Penize,penize a zase penize)

Kocab udelal dohody a uzavrel smlouvy s obcany CR.kteri maji vysokoskolske vzdelani a zastavaji funkce jako Sociologove, Odborni Poradci na Rasovou Vedu, Studenti pri svych studijich mohou take po cele CR. a dalsich statech EU. navstevovat Ghetta kde ziji lide Obcane a mohouje studovat, fotografovat a jeste na to dostanou finance, na cestovne,stravne,ubytovani,na papir,tuzky, bloky, telefony, atd.

Romove Obcane CR. Bojkotujte vsechny Rasove Projekty a Studie ze strany Vlady CR. a Samotnych Romu Samozvancu kteri Vas zneuzivaji v jejich prospech a v prospech jejich kamaradu! Socialni propast a chudoba je cesta k alkoholu,kriminalite,drogam,prostituci,nenavisti,nasilnym cinum,brutalite a smrti. Romove, bezdomovci a dalsi obcane kteri ziji v katastrofalne nelidskych podminkach.

ZASTAVTE RASOVY MONOPOL(ZLATE DOLY NA VEKY)!


Proc? Protoze je Nebezpecny! Pokud to nechapete vy kteri jste narozeni v roce 1977 az 1990, tak se podivejte na tyto webove stranky.www.rac-bohemia.szm.com/stb.htm a pozorne si je prostudujte. Komuniste, StB a dalsi pokracuji ve svych planech.

Podejte na Kocaba a vsechny jeho predchudce a vsechny Rasove Experty zalobu a na Romske Samozvance take! Vsichni porusuji Statni Ustavu CR. Vseobecnou Deklaraci Lidskych Prav OSN a dalsi Mezinarodni dohody. Jste Statni Obcane Ceske republiky na kterych se provadeji vyzkumne vedecke projekty socialniho charakteru.

Kdyz budete jenom zticha a budete se venovat Festivalum KHAMORO INTERNATIONAL, MISS ROMA (ZASTERKY PRO MONOPOLISTY), tak Vyzkumne Vedecke Ustavy PRO KONECNE RESENI CIKANU-ROMU v CR. a jejich Monopol nebude nikdy zastaven, protoze zustane soucasti i budouci politicke strategie a Stafetu si budou pouze predavat dal a dal! Vcera Bratinka,Mlynar Stehlikova, Dnes Kocab a Zitra?
A to ze je uvnitr spolecnosti nenavist? To vlade a politicke situaci vyhovuje, protoze financovanim vyzkumnych projektu pro obcany CR. kteri vypadaji jinak nez originalni obcan CR. se Zveda a Stupnuje Nenavist mezi Obcany! To prave potrebuji! Protoze bez udrzovani rasove nenavisti by nebyly penizky kazdy rok a vetsina dnesnich Rasovych Vedeckych Ustavu a zamestnancu v CR. a cele EU. by prisla o chleba a vetsina vedcu a poradcu a samotni Romsti Samozvanci by byly na socialnich davkach. Lzou nam Vsem a nasim detem take a my obycejni lide se nenavidime a jdeme proti sobe, a to oni potrebuji udrzovat bordel a ziskavat prachy za kazdou cenu na rasove zakazky. Jsou to legalni zlocinci, protoze experimentuji na vlastnich obcanech! Na oko zavrou par lidi z DS. a par rasovych zlocincu aby se nereklo, no a co a jede se dal! MULTIKULTYPRACHY SE TOCI DAL!
Člověk :-)) (Jana - 25. 01. 2010, 14:04:33)
IP: 85.71.18.14xxx, vlajka Czech Republic - Prostejov

Taky zdravím.Já vím že to byl překlep.:))
add JANA (Clovek - 25. 01. 2010, 13:56:01)
IP: 99.235.168.xxx, vlajka Canada - Toronto

krasny den pri pondelku sory sory ja jsem pred hodinou vstal tak jsem jeste trochu ospali .sel jsem spat pozde v 1 hod rano . hodne stesti romale.


Romove ne zlobte se na mne ale jak to sleduji jiz dlouha leta mi se pr. tady snazime i navzajem si nekdy nadavame .A tem degesum to je jedno.
Omlouvam se za uprimnost zivot mne naucil.
Clovek romano manus.
Mám jedinou otázku: (Danda - 25. 01. 2010, 13:51:33)
IP: 85.70.64.66xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Rudolfe - co je cíl?
Lado (Clovek - 25. 01. 2010, 13:48:14)
IP: 99.235.168.xxx, vlajka Canada - Toronto

Jsem na tebe hrdy jen tak dal .Kdys jsem te tenkrat v roce 1996 1997 presvetcil aby ses zapojil do reseni romskeho problemu.
Jinak je dobre ze kolem sebe zapojujes mlade lidi jen tak dal .drzim Vam palce.

Romale but bacht amenge savorenge, imar preacen jek jekvares te melaren te dzunglaren.
Kritika ehyn laci ale musaj te avel pro than .
Clovek romano manus.
Člověče, (V.Suchánek - 25. 01. 2010, 13:36:59)
IP: 213.220.207xxx, vlajka Czech Republic - Prague

ruku na srdce jsem si dal, a dělám vše proto aby se mé děti měli dobře, ale nepopírali kým jsou. Jinak s tebou naprosto souhlasím až na některé výjimky.
Člověk :-)) (Jana - 25. 01. 2010, 13:36:53)
IP: 85.71.18.14xxx, vlajka Czech Republic - Prostejov

Vy máte v Torontu neděli? :-))U nás v Čechách už je pondělí. :-))
add Kodl (Clovek - 25. 01. 2010, 13:30:47)
IP: 99.235.168.xxx, vlajka Canada - Toronto

Sklamal jste mne mnel jsm zato ,ze jste moudrejsi.
To podle Vas kazdy rom jen proto,ze je rom ma natahovat ruku???
Ty dotace a finance nejsou pro takove lidi jaky jste vy ,pokud vas sleduji jen z internetu mate jistou uroven.Pomoc potrebuji sory
jini romove nez vam podobni.
A na vas je aby jste us konecne rekli tak dost !!DEGESI zacnete stim ze budete sve deti posilat do skol a zacnete se zajimat o to co delaji ve volnem case.vase deti
Kam deges vstoupi stolet trava neroste - mozna ze v nekteryh pripadech je tomu naopat ze tam ta trava roste NEB JE DOBRE POHNOJENA.
Tak ze pane KOdl rozum do hrsti . jinak preji krasnou nedeli but bacht la fameliake .ROMALE AVEN JEKHETANE.
Clovek romano manus.
Ledy se hnuly. (Rudolf - 25. 01. 2010, 13:24:39)
IP: 70.31.103.2xxx, vlajka Canada - Hamilton

Konečně!!!
Vždy jsem věděl, že podobný apel vzejde z Karlovarska. Taky jsem čekal, že se ktom připojí i Pardubicko. Čekal bych, že to bude lavinová záležitost. Odmítnout proromské vyžírky a příživníky je jediná naděje Romů v česku. Ještě je zapotřebý se podívat na tu zdánlivou integraci. Totiž, co se za ní skrívá!! Já proromské projekty znám. Za těmito projekty je státní zájem směřující k násilné asimilaci. Tu Romská sdružení nepodporujou. Proto nejsou financována, natož, aby se zůčastňovaly v rozhodovacím procesu o vlastním dění. Laďo Bílí, určitě je dobré a potřebné tento český problém nanést na Evropských jednáních. Je ale potřeba neustále informovat také na domácí půdě. I doma se o tom musí mluvit a hlavně psát tak, aby i ostatní romská sdružení otevřely oči. Podle mne by to měla být celospolečenská domluva. Domluva všech Romů v česku!!! Prozkoumejte proromské projekty a vyjde vám, že se všechny soustředí na děti. Projekty také vedou lidé, kteří povětšinou nemají o romských strukturách a kulturnosti pražádné povědomí. To jsou znaky toho, že česko neopustilo asimilační plány s Romy. Česko tomu dalo jenom jionou hlavičku. Nazvalo to integrací do společnosti. Jedná se ale o násilnou asimilaci.

Laďo Bílí, máš sílu i autoritu nato, abys vyzval všechna Romská sdružení k tomu, aby se k vašemu požadavku připojily. Neváhej a dělej kampaň. Máš podporu Evropských směrnic. Pokud uděláš rozbor proromských projektů a dáš ho na vědomí všem Romům, budeš mít podporu i celé Romské společnosti. Věř, že tio to dá stabylitu při jednání s českýmyúřady. A nemusíš být skromný.

10rudolf@seznam.cy
Pane Suchanku (Clovek - 25. 01. 2010, 13:07:27)
IP: 99.235.168.xxx, vlajka Canada - Toronto

SOUHLASIM s vami v plnem rozsahu .JEN BYCH CHTEL PODOTKNOUT : KAZDY UMIME JEN KRYTIZOVAT!!! Laskave si kazdy z vas dejte ruku na srdce co jste udelali vy pro romi a ve sve podstate se zeptejte sami sebe co delate pro sve deti a pro sebe v jakekoliv oblasti.
Ja jsem na opak presvedcen ze prave Emil Stuka je naslednikem nasi velike sestry MILENY Huchmanove.
Bezme vsichni do sebe najdeme spravneho vudce naseho naroda.Budme sami nasebe tvrdi.
Jinak kritizovat umi kazdy negramot,demagog a hlavne ti cosi neumi zamect pred svim prahem.
Clovek romano manus.
Josefina (V. Suchánek - 25. 01. 2010, 12:30:22)
IP: 91.214.158.xxx, vlajka Czech Republic - Praha



Milý pisateli,

Sice píšeš o JUDr. E.Ščukovi a mohlo by se napsat, že mě do toho nic není, ale omyl. Jsem také Rom a je naprosto relevantní se jako Rom vyjádřit. Napsal jsi, že Ščuka nic pro Romy neudělal a já se pokusím ti připomenou, aspoň jednu věc, na kterou bychom jako Romové neměli zapomínat. JUDr. E. Ščuka byl ten, který se účastnil společně s Janem Rusenkem „Sametové revoluce“ a dosadil 10 poslanců do Federálního shromáždění. V součastné době založil několik středních škol a jednu vysokou nevím, kdo z nás udělal v historii Romského národa více. Pokud si někdo myslí, že E.Ščuka, bude Romy vodit za ručičku jako malé děti je na velkém omylu, každý z nás by měl přiložit ruku k dílu a ne jen kritizovat. Posílat děti do škol je naše povinnost, dbát na jejich vzdělání je naše povinnost, vytvářet pro ně to nejlepší sociální zázemí je naše povinnost, připravit pro naše děti lepší budoucnost je naše povinnost, a pokud bude hovořit o politice? Tam si musíme určit, kdo bude předákem a také si musíme uvědomit, že generál bez vojska, nic neznamená tj. být soudržní a stanovit si jasné cíle co my Romové chceme a kam chceme až dojít, zda chceme být národ, nebo se jen vézt a stále si stěžovat a ukazovat na druhé jak jsou neschopní?
Milan Soldán (kodl - 25. 01. 2010, 12:23:09)
IP: 88.102.217.xxx, vlajka Czech Republic - Prague

Tohle by byl první krok,aby se alespoň mírně majoritě ulevilo,protože na takové financování Romů poukazují a dělá to jen zlou krev.Jsem rovněž Rom,ale od Romů jsem nikdy nic nedostal.Nedostalo se mi ani žádné pomoci.Vše jsem musel a řeším sám.
(Josefina - 25. 01. 2010, 11:29:29)
IP: 92.239.176.xxx, vlajka United Kingdom - Liverpool

Vzdyt je to pravda co udelal Scuka pro cigani? nebo Dzamila Stehlikova? Bohuzel nic ciganama je to horsi a horsi.Sama komunita a nic pro cigani spis hovno kulovy!
KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN (Josefina - 25. 01. 2010, 11:11:09)
IP: 92.239.176.xxx, vlajka United Kingdom - Liverpool

KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN. PORUŠENÍ PRAVIDLA Č. 1.
Sčuka (Zdenek - 25. 01. 2010, 11:07:36)
IP: 90.180.100.xxx, vlajka Czech Republic - Kamenice

By neměl dostávat žádne peníze od státu.Je to podvodník a zloděj.A to jsem rom.
A co takhle (Milan Soldán - 25. 01. 2010, 10:28:40)
IP: 195.22.56.1xxx, vlajka Czech Republic - Praha

přestat Romy financovat úplně.

 

1273

 POSLEDNÍ PŘÍSPĚVKY V DISKUZI 
KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN (kony - 31. 07. 2010, 23:45:49)
KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN. PORUŠENÍ PRAVIDLA Č. 2.
TÉMA: Francouzské protiromské záměry kritizovala Bukurešť
KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN (Jan S. - 31. 07. 2010, 23:27:44)
KOMENTÁŘ BYL VYMAZÁN. PORUŠENÍ PRAVIDLA Č. 1.
TÉMA: BIS: Extremisté stále víc využívají Facebook k šíření propagandy
Uvidíme co se švédská vláda rozhodne udělat (Jan S. - 31. 07. 2010, 23:01:07)
Já myslím že nic. Ve Švédsku kdysi za krádeže usekávali ruky. Dnes prosazuje společnou strategii pro řešení anticiganism
TÉMA: Švédsko vyzvalo k řešení anticiganismu v Evropě
BIS (Tom - 31. 07. 2010, 22:59:56)
Copak BIS,ta všechno zná,ale nějak to lidi moc nepocitujou.Každej kdo se setkal s něčím,co k demokracii tak nějak nepatř
TÉMA: BIS: Extremisté stále víc využívají Facebook k šíření propagandy
sitting bull (Tom - 31. 07. 2010, 22:30:31)
Mam pocit,že máš asi špatný zkušenosti třeba s Romama,ale v poho....Taky ti přeju dobrou noc.
TÉMA: Francouzské protiromské záměry kritizovala Bukurešť
sitting bull (Tom - 31. 07. 2010, 22:26:10)
Tady člověk akorát nechápe,co je náhoda a co ne.Ted je třeba jasný,že z ministerstva vnitra budou unikat informace do AB
TÉMA: Francouzské protiromské záměry kritizovala Bukurešť

posledních 50 diskuzních příspěvků

ROMEA, o. s. on Facebook

 TWITTER 

 AUDIO 
28.7.2010 MP3
ROMEA bojuje proti rasismu (Radio Wave)
11.5.2010 MP3
Otec zraněné Natálky Pavel Kudrik před hlavním líčením (ČTK)
11.5.2010 MP3
Zmocněnec zraněné Natálky Pavel Uhl k náhradě škody (ČTK)
2.10.2009 MP3
O Roma Vakeren tentokrát i o bezplatné lince sdružení ROMEA

21.11.2008 MP3
Ker Vareso! Udělej něco (Radio Wave)

>> další PODCAST

NAVŠTIVTE NAŠE WEBY: www.romea.tv - www.skola.romea.cz - www.antidiskriminace.cz - www.equal.romea.cz - www.icentrum.romea.cz

Romea.cz
zpravodajský server časopisu Romano voďi

Copyright © ROMEA 2003 - 2010.
Publikování nebo jakékoliv jiné formy dalšího šíření obsahu serveru romea.cz jsou bez písemného souhlasu občanského sdružení ROMEA zakázány.
(Optimalizováno pro rozlišení 1024 x 768)

reklama      kontakt      ROMEA, o. s.